Looking For Anything Specific?

افغانستان طالبان - طالبان تحذر اميركا من انتهاك اتفاق الدوحة | Al-Etejah TV : ارتش ملی افغانستان ( (ymra lanoitan nahgfa بعد از سقوط طالبان به تدریج شروع به تجدید سازمان کرد.

افغانستان طالبان - طالبان تحذر اميركا من انتهاك اتفاق الدوحة | Al-Etejah TV : ارتش ملی افغانستان ( (ymra lanoitan nahgfa بعد از سقوط طالبان به تدریج شروع به تجدید سازمان کرد.. جنجگویان طالبان وارد ارگ ریاست جمهوری افغانستان شدند. رئیس جمهور افغانستان روز گذشته در گفتگوی تلویزیونی گفت که با رهبران جهان و چهره های این سخنان در حالی مطرح می شود که طالبان روز شنبه استان لوگر را تصرف کرد و هدی. آخرین تحولات افغانستان؛طالبان وارد کاخ ریاست جمهوری افغانستان شد. از طرف دیگر، طالبان ادعا کرده‌اند که امروز کنترل مراکز سه ولایت پکتیا، پکتیکا و کنر را در شرق افغانستان نیز به دست گرفته‌اند. طالبان همچنین ادعا کرد که ولایت دایکندی در مرکز افغانستان را نیز تصرف کرد است.

به گفته مقامهای امنیتی افغانستان چهار نفر از اعضای طالبان با حمله به پایگاه ناتو در وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد که پس از حمله عناصر طالبان به ولسوالی های برمل و ارگون. به گزارش واتانکا، موسوی با رد هرگونه انتقادی درباره روابط ایران با آن. به گزارش شفقناافغانستان، ویدیویی به نشر رسیده است که جنگجویان گروه طالبان وارد. قندهار یکی از شهرهایی بود که طالبان در آنجا دست بالا را داشت. گروه طالبان شام دیروز (۲۴ اسد) پس از ورود به شهر کابل، داخل ارگ ریاست جمهوری شدند.

أفغانستان | طالبان: هناك محاولات ممنهجة لإفشال اتفاق ...
أفغانستان | طالبان: هناك محاولات ممنهجة لإفشال اتفاق ... from cdn01.trtotmani.com
طالبان روز گذشته پس از دو دهه به هدف تصرف قدرت به شهر کابل پایتخت افغانستان داخل. نیروهای دولتی افغانستان روز یکشنبه ۲۴ مرداد تایید کردند که نیروهای طالبان شهر جلال آباد مرکز ولایت (استان) ننگرهار را تصرف کردند. افغانستان این روزها شاهد خون و خونریزی است. به گزارش واتانکا، موسوی با رد هرگونه انتقادی درباره روابط ایران با آن. در سال، نیروی هوایی این کشور رسما آغاز به کار کرد و البته خدمت سربازی در. محمد نعیم، سخنگوی طالبان در گفت‌وگو با فرستنده خبری الجزیره جنگ در افغانستان را پایان یافته اعلام کرده است. طالبان مدعی است که قندهار، دومین شهر بزرگ افغانستان را به تصرف خود در آورده است. یک کارشناس مسائل منطقه و افغانستان با اشاره به تحولات در افغانستان با بیان این که برخی عقلا می‌گویند ایران باید در برابر پیشروی طالبان در افغانستان و نیز به سمت مرزهای.

سخنگوی طالبان از پایان جنگ در افغانستان خبر داده است.

رئیس جمهور افغانستان روز گذشته در گفتگوی تلویزیونی گفت که با رهبران جهان و چهره های این سخنان در حالی مطرح می شود که طالبان روز شنبه استان لوگر را تصرف کرد و هدی. گروه طالبان شام دیروز (۲۴ اسد) پس از ورود به شهر کابل، داخل ارگ ریاست جمهوری شدند. طالبان روز گذشته پس از دو دهه به هدف تصرف قدرت به شهر کابل پایتخت افغانستان داخل. در شش ماه گذشته حدود ۶۰۰۰ هزار تن در جنگ معلول شده اند و شماری از کودکان برای درمان روزانه به. بیانیه‌ طالبان خطاب به ملت افغانستان و همسایگان. از طرف دیگر، طالبان ادعا کرده‌اند که امروز کنترل مراکز سه ولایت پکتیا، پکتیکا و کنر را در شرق افغانستان نیز به دست گرفته‌اند. افغانستان میں طالبان کی پیش قدمی کا سلسلہ تیزی سے جاری ہے اور اب طالبان نے ملک سہیل شاہین کا کہنا تھا کہ اسلامی امارات افغانستان کے دروازے کرپٹ کابل انتظامیہ کے. همچنین طالبان می گوید نیروهایش به سوی مناطقی که پلیس افغانستان و نیروهای ژنرال بسم الله محمدی، وزیر دفاع افغانستان پس از ورود پیکارجویان طالبان به شهر کابل و خروج. ابتدا یک سخنگوی طالبان روز یکشنبه اعلام. افغانستان این روزها شاهد خون و خونریزی است. سخنگوی طالبان از پایان جنگ در افغانستان خبر داده است. طالبان حملات گسترده ای را علیه نیروهای افغان در ولایت هلمند در جنوب افغانستان آغاز کردند. نیروهای طالبان پس از آنکه در ۱۰ روز اخیر حملات خود را در مرکز ولایت‌های افغانستان تشدید کردند هم اکنون وارد برخی از نیروهای طالبان به ارگ ریاست جمهوری افغانستان وارد شده اند.

سفیر روسیه در کابل تصمیم دارد تا با نمایندگان طالبان گروه طالبان پس از این که نمایندگان این گروه با رئیس جمهور پیشین افغانستان بر سر. فیلم/ نظامیان افغانستان به ایران پناه آوردند. تا کنون عده زیادی در افغانستان به دلیل درگیری ها با طالبان کشته. امروز، ولایت فاریاب در شمال کشور نیز شاهد. گفت‌وگوها با طالبان با اطلاع دولت افغانستان بوده است,تجربه تلخ وكلای افغانستان از دوره طالبان و حقوق شهروندان,تحت فشار قرار دادن طالبان در افغانستان مانند.

سخنگوی هیأت طالبان در تهران: آمریکایی‌ها مسئول خشونت‌های ...
سخنگوی هیأت طالبان در تهران: آمریکایی‌ها مسئول خشونت‌های ... from www.alef.ir
طالبان روز گذشته پس از دو دهه به هدف تصرف قدرت به شهر کابل پایتخت افغانستان داخل. نیروهای دولتی افغانستان روز یکشنبه ۲۴ مرداد تایید کردند که نیروهای طالبان شهر جلال آباد مرکز ولایت (استان) ننگرهار را تصرف کردند. یک کارشناس مسائل منطقه و افغانستان با اشاره به تحولات در افغانستان با بیان این که برخی عقلا می‌گویند ایران باید در برابر پیشروی طالبان در افغانستان و نیز به سمت مرزهای. به گفته مقامهای امنیتی افغانستان چهار نفر از اعضای طالبان با حمله به پایگاه ناتو در وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد که پس از حمله عناصر طالبان به ولسوالی های برمل و ارگون. محمد نعیم، سخنگوی طالبان در گفت‌وگو با فرستنده خبری الجزیره جنگ در افغانستان را پایان یافته اعلام کرده است. .در افغانستان اعلام کرده است: همچنین طالبان می گوید نیروهایش به سوی مناطقی که پلیس افغانستان و نیروهای ژنرال بسم الله محمدی، وزیر دفاع افغانستان پس از ورود پیکارجویان طالبان به شهر کابل و خروج. در شش ماه گذشته حدود ۶۰۰۰ هزار تن در جنگ معلول شده اند و شماری از کودکان برای درمان روزانه به.

در سال، نیروی هوایی این کشور رسما آغاز به کار کرد و البته خدمت سربازی در.

محمد نعیم، سخنگوی طالبان در گفت‌وگو با فرستنده خبری الجزیره جنگ در افغانستان را پایان یافته اعلام کرده است. یک کارشناس مسائل منطقه و افغانستان با اشاره به تحولات در افغانستان با بیان این که برخی عقلا می‌گویند ایران باید در برابر پیشروی طالبان در افغانستان و نیز به سمت مرزهای. تا کنون عده زیادی در افغانستان به دلیل درگیری ها با طالبان کشته. طالبان مدعی است که قندهار، دومین شهر بزرگ افغانستان را به تصرف خود در آورده است. این شهر به لحاظ موقعیتی. وصرّح ميرزا كوال في رسالة عبر مقطع فيديو أنه لا ينبغي على الأفغان أن يقلقوا (.) امروز، ولایت فاریاب در شمال کشور نیز شاهد. چهره ‎های سرشناس جهان که قربانی کرونا دیدار مقامات آمریکایی با طالبان برای توقف جنگ در افغانستان/ برگزاری رزمایش هوایی میان. ارتش ملی افغانستان ( (ymra lanoitan nahgfa بعد از سقوط طالبان به تدریج شروع به تجدید سازمان کرد. فیلم/ نظامیان افغانستان به ایران پناه آوردند. بیانیه‌ طالبان خطاب به ملت افغانستان و همسایگان. به گزارش واتانکا، موسوی با رد هرگونه انتقادی درباره روابط ایران با آن. أعلن المتحدثُ باسم حركة طالبان السيطرةَ على سجن مطار باغرام وإطلاقَ سراح السجناء.وقالت الحركة إنها نقلت السجناءَ إلى أماكنَ أكثر أمنًا.وقاعدة باغرام الجوية.

طالبان در اولین پیام خود از این تلویزیون خطاب به مردم افغانستان اعلام کرده است که طالبان پیشتر در بیانیه‌ای اعلام کرد با توجه به فرار رئیس‌جمهور و مقامات افغانستان و. .در افغانستان اعلام کرده است: طالبان روز گذشته پس از دو دهه به هدف تصرف قدرت به شهر کابل پایتخت افغانستان داخل. یک کارشناس مسائل منطقه و افغانستان با اشاره به تحولات در افغانستان با بیان این که برخی عقلا می‌گویند ایران باید در برابر پیشروی طالبان در افغانستان و نیز به سمت مرزهای. به گفته مقامهای امنیتی افغانستان چهار نفر از اعضای طالبان با حمله به پایگاه ناتو در وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد که پس از حمله عناصر طالبان به ولسوالی های برمل و ارگون.

أفغانستان.. طالبان تعلن وقفا لإطلاق النار في العيد
أفغانستان.. طالبان تعلن وقفا لإطلاق النار في العيد from cdnuploads.aa.com.tr
برای مذاکرات با امریکا و طالبان به هیچ پیش‌شرطی نیاز نیست. افغانستان این روزها شاهد خون و خونریزی است. تا کنون عده زیادی در افغانستان به دلیل درگیری ها با طالبان کشته. از دیدگاه ایران، طالبانِ افغانستان متفاوت با طالبانِ پاکستان و نیرویی مخالف حضور نیروهایی خارجی است. گفت‌وگوها با طالبان با اطلاع دولت افغانستان بوده است,تجربه تلخ وكلای افغانستان از دوره طالبان و حقوق شهروندان,تحت فشار قرار دادن طالبان در افغانستان مانند. رئیس جمهور افغانستان روز گذشته در گفتگوی تلویزیونی گفت که با رهبران جهان و چهره های این سخنان در حالی مطرح می شود که طالبان روز شنبه استان لوگر را تصرف کرد و هدی. از طرف دیگر، طالبان ادعا کرده‌اند که امروز کنترل مراکز سه ولایت پکتیا، پکتیکا و کنر را در شرق افغانستان نیز به دست گرفته‌اند. آخرین تحولات افغانستان؛طالبان وارد کاخ ریاست جمهوری افغانستان شد.

طالبان در اولین پیام خود از این تلویزیون خطاب به مردم افغانستان اعلام کرده است که طالبان پیشتر در بیانیه‌ای اعلام کرد با توجه به فرار رئیس‌جمهور و مقامات افغانستان و.

طالبان حملات گسترده ای را علیه نیروهای افغان در ولایت هلمند در جنوب افغانستان آغاز کردند. از دیدگاه ایران، طالبانِ افغانستان متفاوت با طالبانِ پاکستان و نیرویی مخالف حضور نیروهایی خارجی است. در شش ماه گذشته حدود ۶۰۰۰ هزار تن در جنگ معلول شده اند و شماری از کودکان برای درمان روزانه به. طالبان ۵ ولایت دیگر افغانستان را تصرف کرد. از طرف دیگر، طالبان ادعا کرده‌اند که امروز کنترل مراکز سه ولایت پکتیا، پکتیکا و کنر را در شرق افغانستان نیز به دست گرفته‌اند. ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا و مدیر سابق سیا، تشدید کنترل طالبان بر افغانستان را برای. آخرین تحولات افغانستان؛طالبان وارد کاخ ریاست جمهوری افغانستان شد. به گزارش واتانکا، موسوی با رد هرگونه انتقادی درباره روابط ایران با آن. افغانستان میں طالبان کی پیش قدمی کا سلسلہ تیزی سے جاری ہے اور اب طالبان نے ملک سہیل شاہین کا کہنا تھا کہ اسلامی امارات افغانستان کے دروازے کرپٹ کابل انتظامیہ کے. قندهار یکی از شهرهایی بود که طالبان در آنجا دست بالا را داشت. طالبان مدعی است که قندهار، دومین شهر بزرگ افغانستان را به تصرف خود در آورده است. أعلن المتحدثُ باسم حركة طالبان السيطرةَ على سجن مطار باغرام وإطلاقَ سراح السجناء.وقالت الحركة إنها نقلت السجناءَ إلى أماكنَ أكثر أمنًا.وقاعدة باغرام الجوية. امروز، ولایت فاریاب در شمال کشور نیز شاهد.

در سال، نیروی هوایی این کشور رسما آغاز به کار کرد و البته خدمت سربازی در افغانستان. رسانه های افغانستان به نقل از مقامات طالبان اعلام کردند که همزمان با صدور فرمان این گروه برای ورود نیروهای طالب به کابل.

Posting Komentar

0 Komentar